Uusilla arvoilla ja logolla kohti syksyä

Kesän aikana Saipu uudisti niin arvonsa kuin visuaalisen ilmeensä peruselementit.

Toimitusjohtaja Kari Varkki kommentoi yrityksen uuden arvopohjan määrittelyä seuraavasti: ”Tukeaksemme Saipun toimintaa Hartelasta itsenäisenä talotekniikkayrityksenä olemme päivittäneet Saipun arvot enemmän talotekniikkaan liittyviksi. Arvot tukevat tavoitettamme olla yksi parhaista talotekniikan yrityksistä Suomessa, jolla on ammattitaitoinen henkilökunta, tyytyväiset asiakkaat ja hyvä kannattavuus.”

”Saipun logo on haluttu tuoda visuaalisesti lähemmäs talotekniikkaa. Uusi logo on mielestämme dynaaminen, selkeä ja mieleenpainuva. Sen muotokieli viittaa mm. taloteknisiin laitteisiin, putkiin ja johtoihin, jotka ovat kaikki vahvasti läsnä työntekijöiden arjessa. Ilmeuudistuksessa otimme huomioon myös Saipun toiveen ja toimme visuaalisen viestinnän pääväriksi voimakkaan sinisen.”, kiteyttävät Saipun kumppanina toimivan Mainostoimisto SFB:n Mikko Hed ja Toni Sallinen.